پایگاه خبری تحلیلی عصر ما
  • کد خبر : 92601
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ مهر, ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
  •   

    جوابیه حمیدرضا خدابخشی به پاسخ غیر واقعی بیمارستان گلستان اهواز

    در پاسخ به جوابیه عوامفریبانه و سخیف روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز باید گفت: این روابط عمومی متن مربوط به اورژانس بیمارستان را به دقت بخواند و ضمنا لازم است بگویم روی سخنم در آن متن با رییس دانشگاه علوم‌پزشکی جندی شاپور اهواز و تمام دست اندرکاران مدیریت شبکه درمان هست نه فقط بیمارستان گلستان […]

    در پاسخ به جوابیه عوامفریبانه و سخیف روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز باید گفت: این روابط عمومی متن مربوط به اورژانس بیمارستان را به دقت بخواند و ضمنا لازم است بگویم روی سخنم در آن متن با رییس دانشگاه علوم‌پزشکی جندی شاپور اهواز و تمام دست اندرکاران مدیریت شبکه درمان هست نه فقط بیمارستان گلستان چون این بیمارستان نمونه بارز و ویترین ضعف عملکردی شبکه درمان خوزستان است شما را عددی به حساب نمی آورم که روی سخنم با شما باشد و شما برای انجام‌تغییرات اساسی محلی از اعراب ندارید.رییس دانشگاه علوم پزشکی اخوزستان تا زمانی که هزاران بیمار که هر کدام عزیزان یک خانواده و فامیل هستند به علت اهمال و بی تدبیری شما و مجموعه مدیرانتان از بین می روند محترم نیستید که از لفظ محترم برای شما استفاده کنم. ولی توضیحی بر متن انتقادی

    ۱-نگفتم‌کرامت بیماران لگد مال میشود بلکه نوشته ام‌کرامت انسان ها لگد مال میشود و در متن اشاره به کادر درمان هم داشته ام.که کرامت آنها با این مدیریت مخدوش میشود چرا که مراجعه بیش از حد استاندارد کنترل اوضاع را از دست کادر درمان خارج و احتمال خطا را زیاد می کند و مشاهداتی از این قبیل هم‌کم نبوده است

    ۲-در کدام اولویت بندی تریاژ به بیمار با معرفی مشکل قلبی توسط پزشک درمانگاه اورژانس می گویند کناری بایست تا نوبتت شود یا بگویند همراهت برود برانکارد‌چرخدار بیاورد یک‌گوشه ای دراز بکش ؟ 

    ۳-در کدام بیمارستان راه ندادن همراه بیمار جزو اهم عملکرد نگهبان در بخش با دری با لوله استیل (بخوانید در زندان) است و دستور پرستار درون بخش انجام امور توسط همراه بیمار؟

    ۴-لطفا شما صحبت از استاتدارد بین المللی نکنید که وضعتان خیلی خراب است و خنده دار می نمایند به مزاح و شوخی شبیه است ، انجام پروسیجرهای درمان در بیمارستان های خوزستان کاریکاتوری از این استاتداردهاست و چنانچه کسی آشنا و پارتی نداشته باشد شانس درمان و معالجه اش به شدت پایین می آید و مشکل آن بیمارستان و سایر بینارستان های مشابه قطعا مدیریتی است. صحبت از سطح بندی بین المللی مال شما نیست که اصول اولیه پروسه درمان را هم‌انجام نمیدهید و پرستارانتان در بخش او؛ژانس عمومی گویا کارمند اداری پشت میز نشین هستند نه پرستاران رسیدگی کننده به احوال بیماران اورژانسی بالای تخت بیماران

    ۵- مطالب فوق را باور ندارید کاری ندارد و خیلی سخت نیست که یک‌نظر سنجی را به رسانه و ناظران بیطرف بدهید تا از میزان رضایت عملکرد خودتان در بین مردم آگاه شوید و برای شفافیت نتیحه را منعکس کند .اگر جسارتش را دارید انجام بدهید چون کار ساده ای است! میخواهید من‌این نظر سنجی را انجام بدهم‌ و نتایج آنرا منعکس کنم؟

    من منکر زحمات کادر درمان در استان نیستم اما قطعا مشکل مدیریتی و آموزشی و نبود دلسوزی در بین مدیران بیداد میکند و واقعا عملکرد شبکه بهداشت و درمان در خوزستان جای دفاع ندارد. کادر زحمتکش درمان کار خودش را بلد است اما نیازمند یک رهبر ارکستر است تا بتوانند درست بنوازند وگرنه میدانیم‌که آنها به کار خود واردند لطفا با سپر قراردادن‌ زحمات کادر درمان خودتان را پشت آنها پنهان و فرافکنی نکنید.آنها نیز به خاطر عملکرد نامطلوب شما کرامت انسانی خود را مخدوش شده میبینند و هر روز مورد عتاب و خطاب قرار میگیرند.

    نداشتن ساماندهی در ورودی بخش و نداشتن طرحی برای این کار مهم ربطی به کادر درمان ندارد . به کار گماری افراد نابلد و ایجاد در لوله فلزی در بدو ورود خود به خود تداعی درگیری و عدم‌تکریم را دارد و پیام در گیری به مراجعه کننده ارسال میکند و… بقیه بماند در فرصت مناسب و میدانم سایر بخش های اورژانس بیمارستان های دولتی استان دست کمی از این شرایط ندارند و که نشانگر وجود مشکل در نگرش در شیوه مدیریت مراکز درمانی متناسب با فرهتگ‌عامه مردم است .به جای پاسخگویی به من به ممیزی و اصلاح عملکرد خود بپردازید و بدانید تا شکل گیری یک پویش در این خصوص که حتما منجر به تغییر مدیریت ها خواهد شد دست از انتقاد بر نخواهم داشت

    با تشکر
    حمیدرضا خدابخشی
    ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.